Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Procedura reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży
W sprawie informacji nt. reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży prosimy o kontakt:
-
- telefoniczny: +48 794 036 750,
- mailowy: sklep@regera.pl.
- Pierwszym krokiem powinno być wypełnienie formularza reklamacyjnego. Jest to konieczne do przyjęcia zwrotu z tytułu niezgodności produktu z umową. Można również skorzystać z poczty elektronicznej lub tradycyjnej. Należy wówczas przesłać wypełniony druk formularza reklamacyjnego na adres:
- poczty elektronicznej,
- poczty tradycyjnej: Re-gera Łukasz Ożdziński, 85-467 Bydgoszcz, ul. Filtrowa 22/34.
- W przesyłce ze zwrotem z tytułu niezgodności produktu z umową, konsument lub przedsiębiorca będący konsumentem powinni umieścić:
- reklamowany produkt/produkty,
- numer zamówienia i numer dokumentu sprzedaży.
- Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju nieprawidłowości, a także okoliczności zaistnienia niezgodności, takich jak data jej wystąpienia (w przypadku wielu niezgodności proszę wpisać datę zaistnienia pierwszej z nich), oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
- Po przyjęciu przesyłki ze zwrotem z tytułu niezgodności produktu z umową oraz sprawdzeniu jej zawartości, zlecony zostanie przelew zwrotny.
- Prawo reklamacji nie przysługuje konsumentowi lub przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta w odniesieniu do umowy sprzedaży, w której produktem jest:
- rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostaje nierozłącznie połączona z inną rzeczą;
- rzecz z nadrukiem (np. logo) bądź innymi treściami stworzonymi na życzenie konsumenta lub przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa konsument lub przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta lub przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność produktu z umową sprzedaży, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Wypełniając formularz reklamacyjny, wyrażasz zgodę na wystawienie przez firmę Re-gera korekty do otrzymanego dokumentu sprzedaży oraz akceptujesz warunki zwrotu środków z zamówienia na podany przez siebie numer konta.