Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Procedura reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży
W sprawie informacji nt. reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży prosimy o kontakt:
-
- telefoniczny: +48 794 036 750,
- mailowy: sklep@regera.pl.
- Pierwszym krokiem powinno być wypełnienie formularza reklamacyjnego. Jest to konieczne do przyjęcia zwrotu z tytułu niezgodności produktu z umową. Można również skorzystać z poczty elektronicznej lub tradycyjnej. Należy wówczas przesłać wypełniony druk formularza reklamacyjnego na adres:
- poczty elektronicznej,
- poczty tradycyjnej: Re-gera Łukasz Ożdziński, 85-467 Bydgoszcz, ul. Filtrowa 22/34.
- Przesyłkę ze zwrotem z tytułu niezgodności produktu z umową należy dostarczyć osobiście (po uprzednim kontakcie ze Sprzedawcą), lub wysłać za pośrednictwem poczty/firmy kurierskiej na adres: Re-gera Łukasz Ożdziński, 85-467 Bydgoszcz, ul. Filtrowa 22/34.
- W przesyłce ze zwrotem z tytułu niezgodności produktu z umową, konsument lub przedsiębiorca będący konsumentem powinni umieścić:
- reklamowany produkt/produkty,
- numer zamówienia i numer dokumentu sprzedaży.
- Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju nieprawidłowości, a także okoliczności zaistnienia niezgodności, takich jak data jej wystąpienia (w przypadku wielu niezgodności proszę wpisać datę zaistnienia pierwszej z nich), oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
- Po przyjęciu przesyłki ze zwrotem z tytułu niezgodności produktu z umową oraz sprawdzeniu jej zawartości, w terminie 1 dnia roboczego zlecony zostanie przelew zwrotny.
- Prawo reklamacji nie przysługuje konsumentowi lub przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta w odniesieniu do umowy sprzedaży, w której produktem jest:
- rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostaje nierozłącznie połączona z inną rzeczą;
- rzecz z nadrukiem (np. logo) bądź innymi treściami stworzonymi na życzenie konsumenta lub przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa konsument lub przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta lub przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność produktu z umową sprzedaży, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Wypełniając formularz reklamacyjny, wyrażasz zgodę na wystawienie przez firmę Re-gera korekty do otrzymanego dokumentu sprzedaży oraz akceptujesz warunki zwrotu środków z zamówienia na podany przez siebie numer konta.
§
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkt zgodny z Umową sprzedaży.
- Produkt jest zgodny z Umową sprzedaży, jeżeli zgodne z rzeczoną Umową sprzedaży pozostają w szczególności jego:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;
- przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
- W przypadku wystąpienia niezgodności z Umową sprzedaży zakupionego u Sprzedawcy Produktu, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące niezgodności Produktu z Umową sprzedaży, znajdujące się w kodeksie cywilnym.
- Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży należy zgłaszać:
- (zalecane) przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę w zakładce “Reklamacja – zwrot i wymiana produktu”;
- drogą elektroniczną: sklep@regera.pl,
- pisemnie, na adres Sprzedawcy: 85-467 Bydgoszcz, ul. Filtrowa 22/34.
- Zaleca się, aby w reklamacji z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży zawrzeć m.in. zwięzły opis niezgodności, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z niezgodnością Produktu.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta niezwłocznie, czyli nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. Jeżeli Klientem jest Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej w związku z niezgodnością z Umową sprzedaży, należy wysyłać na adres podany w § 12 pkt 4 niniejszego Regulaminu. W przypadku Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, koszt dostarczenia Produktu niezgodnego z Umową sprzedaży pokrywa Sprzedawca.
- Sprzedawca ma obowiązek wymienić Produkt niezgodny z Umową sprzedaży na zgodny z nią, w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Jeśli Klient odstąpi od Umowy sprzedaży, Sprzedawca ma prawo zamiast zwracać pieniądze, niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, wymienić Produkt na zgodny z Umową sprzedaży. Sprzedawca ma prawo zrobić to tylko raz. Jeżeli Produkt był już wymieniany, kolejne odstąpienie od Umowy sprzedaży nie może już być zablokowane przez Sprzedawcę.
- Jeżeli niezgodność Produktu z Umową sprzedaży zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Produktu Klientowi, Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży. Klient musi złożyć Sprzedawcy żądanie wynikające z reklamacji z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w ciągu 2 lat od dnia zauważenia ww. niezgodności – niemniej najlepiej zgłosić je zaraz po zauważeniu. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży w tym terminie. Jeżeli Klient zażądał wymiany Produktu na zgodny z Umową sprzedaży, termin do odstąpienia od niej rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Produktu.
- Prawo reklamacji nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do Umowy sprzedaży, w której Produktem jest:
- rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostaje nierozłącznie połączona z inną rzeczą;
- rzecz z nadrukiem (np. logo) bądź innymi treściami stworzonymi na życzenie Klienta.