Kontakt

Formularz kontaktowy

    Najczęściej zadawane pytania

    Prosimy o zapoznanie się z sekcją FAQ przed wysłaniem formularza.

    Zamówienie

    Czas realizacji zamówienia zależy m.in. od czasu zaksięgowania płatności, godzin pracy, weekendów oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Termin realizacji wynosi zazwyczaj 1-3 dni roboczych.

    Więcej informacji w zakładce Dostawa.

    W bardzo prosty sposób – wystarczy szybka informacja z uwzględnieniem numeru ID zamówienia. Zalecamy kontakt:

    • telefoniczny (najszybszy) – 794-036-750
    • przy użyciu formularza kontaktowego,
    • mailowy,
    • poprzez czat.

    Warto uczynić to możliwie jak najszybciej, gdyż w momencie podjęcia przesyłki przez kuriera bądź nadania jej w paczkomacie, anulowanie zamówienia stanie się niemożliwe.

    Płatność i dostawa

    Tak, dowodem każdego zakupu jest faktura.

    W wypadku jakichkolwiek błędów płatności należy skontaktować się ze Sprzedawcą drogą telefoniczną (tel. 794-036-750), za pośrednictwem formularza kontaktowego, mailowo na adres sklep@regera.pl lub poprzez czat. Postaramy się rozwiązać problem możliwie jak najszybciej.

    Koniecznie sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia braku produktu lub uszkodzenia, spisz z kurierem protokół szkody. Zrób zdjęcia uszkodzonej przesyłki. Wyślij zdjęcie uszkodzonej przesyłki wraz z czytelnym skanem bądź zdjęciem protokołu szkody na adres mailowy Sprzedawcy lub poprzez czat.

    W przypadku wysyłki do paczkomatu InPost, należy skorzystać z przycisku „Mam uwagi do paczki” na ekranie paczkomatu i włożyć przesyłkę z powrotem do skrytki. Następnie skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszych szczegółów.

    Kurier z reguły standardowo podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki w terminie 2 kolejnych dni roboczych. Jeśli próby doręczenia będą nieudane, przesyłka trafi do najbliższego oddziału i będzie oczekiwać przez kilka dni na zwrot do nadawcy. Istnieje możliwość odbioru takiej przesyłki za okazaniem dowodu osobistego, zanim wyruszy w drogę powrotną.

    Niestety, na chwilę obecną nadajemy wyłącznie przesyłki krajowe.

    W celu otrzymania numeru do kuriera InPost, należy:

    1. w zakładce kontakt kliknij “Chat – zapytaj MATa”,
    2. w okienku czatu kliknij znajdujący się u dołu “Numer do kuriera”,
    3. podaj nr przesyłki dla którego chcesz otrzymać numer do kuriera.

    W przypadku kuriera GLS konieczny jest kontakt z infolinią: +48 46 814 82 20*

    *Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora

    Produkty

    Dobór właściwego rozmiaru to sprawa kluczowa, zwłaszcza przy dokonywaniu zakupów na odległość. Z tego względu zachęcamy do skorzystania z jednego z następujących rozwiązań w celu zminimalizowania możliwości pomyłki w doborze rozmiaru:

    • zapoznanie się z dedykowaną rozmiarówką dostępną na karcie produktu, w zakładce “Tabela rozmiarów” (zalecane),
    • wizytę na podstronie Tabele rozmiarów,
    • wypełnienie krótkiego formularza Rozmiarówka wybranego produktu,
    • zadanie pytania na karcie produktu (przycisk “Zadaj pytanie”),
    • kontakt mailowy,
    • wykorzystanie czatu,
    • kontakt pod nr tel. 794-036-750

    Produkty oferowane przez sklep Regera BHP posiadają certyfikaty oraz atesty wymagane przez prawo europejskie i są zgodne z normami CE. Aby otrzymać wszelkie wymagane deklaracje prosimy o:

    Inne Tematy

    Nie ma minimalnej ilości sztuk czy kwoty zamówienia w odniesieniu do personalizacji ubrania BHP. Zlecimy wykonanie nadruku nawet na jednej kamizelce ostrzegawczej. Ponadto doradzimy Państwu najbardziej ekonomiczną metodę zdobienia.

    Każdy klient zapisany do newslettera otrzymuje jednorazowy rabat na najbliższe zakupy w wysokości 5% wartości zamówionych towarów. Tyczy się to wszystkich produktów znajdujących się w sklepie.

    Wybór odpowiednich środków ochrony indywidualnej oraz grupowej powinien być pozytywnie zaopiniowany przez specjalistę z dziedziny BHP w zakresie wymaganego stopnia ochrony oraz poziomu zabezpieczeń z uwzględnieniem norm EN.

    Zalecamy kontakt tel. pod nr: 724-256-724