Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Regulamin sklepu
§ 1
Postanowienia wstępne
Sklep internetowy Regera, dostępny pod adresem internetowym www.regera.pl, prowadzony jest przez Łukasza Ożdzińskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Re-gera Łukasz Ożdziński, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5591870102, REGON 523870561.
§ 2
Definicje
- Czas pracy – czas, w którym Sprzedawca podejmuje się czynności zarobkowych we własnym imieniu. Sprzedawca pracuje w każdym Dniu roboczym, w godzinach 07:00-17:00.
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Dostawa – czynność zlecona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, polegająca na odpłatnym dostarczenia Produktu określonego w Zamówieniu za pośrednictwem Dostawcy.
- Dostawca – firma świadczącą usługi pocztowe i/lub kurierskie, za pośrednictwem której Sprzedawca dokonuje Dostawy Produktu.
- Dzień przyjęcia Zamówienia – dzień, w którym Sprzedawca potwierdza Klientowi przyjęcie Zamówienia. Jest to standardowo Dzień roboczy.
- Dzień złożenia Zamówienia – dzień wpłynięcia oświadczenia woli Klienta o zawarciu Umowy sprzedaży do systemu teleinformatycznego Sprzedawcy.
- Dzień zrealizowania Zamówienia – dzień przekazania zakupionego przez Klienta Produktu wybranemu Dostawcy. Jest to standardowo Dzień roboczy.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie internetowym, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu Dostawy i płatności.
- Hasło – ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych, służący zabezpieczeniu dostępu do Konta Sklepu internetowego. Hasło zostaje wybrane przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie internetowym.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Konsument – w ramach Sklepu internetowego, jest to osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tejże osoby fizycznej.
- Konto – konto Klienta w Sklepie internetowym. Gromadzone są w nim dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie internetowym.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu internetowego, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, jak również istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów.
- Login – ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych, służący wraz z Hasłem do założenia Konta w Sklepie internetowym. Jest indywidualnym identyfikatorem Klienta. Logowanie możliwe jest po podaniu właściwego adresu poczty elektronicznej Klienta lub nazwy użytkownika.
- Produkt – dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma/usługa, będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą.
- Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta – osoba fizyczna zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
- Rejestracja – czynność wymagana do korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu internetowego, przeprowadzona zgodnie z Regulaminem.
- Sklep internetowy – sklep prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.regera.pl.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Re-gera Łukasz Ożdziński, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5591870102, REGON 523870561.
- Strona internetowa Sklepu – oznacza stronę internetową, pod którą Sprzedawca prowadzi Sklep internetowy, działającą w domenie internetowej regera.pl.
- Trwały nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w niezmienionej postaci, z możliwością dostępu w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim służą.
- Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, na zasadach określonych w Regulaminie.
- Umowa zawarta na odległość – Umowa sprzedaży zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania Umów sprzedaży na odległość (w ramach Sklepu internetowego), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość, do chwili zawarcia Umowy sprzedaży włącznie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
§ 3
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu internetowego, w tym przeglądania asortymentu Sklepu internetowego oraz składania Zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do Internetu, obsługujące wszystkie popularne przeglądarki internetowe;
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,
- obsługa programu Flash Player oraz JavaScript.
§ 4
Informacje ogólne
- Dostawy Produktów realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- Sprzedawca, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu internetowego nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu internetowego możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 5 Regulaminu, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie internetowym są podane w polskich złotych i są cenami brutto (firma Re-gera Łukasz Ożdziński jest zwolniona podmiotowo z VAT). Ceny nie zawierają informacji o kosztach Dostawy i dodatkowych kosztach, które Klient będzie zobligowany ponieść w kontekście Umowy sprzedaży, o których to Klient zostanie powiadomiony przy wyborze metody Dostawy i płatności oraz złożeniu Zamówienia.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt Dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe i/lub kurierskie), o których Klient jest informowany na Stronie Internetowej Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową sprzedaży.
- Gdy charakter przedmiotu Umowy sprzedaży nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, wówczas informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe i/lub kurierskie oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie internetowym w opisie Produktu.
- Prawa do Sklepu internetowego, w szczególności:
- prawa autorskie,
- prawa własności intelektualnej (do nazwy, domeny internetowej),
- Strony internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie internetowej Sklepu (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie internetowej Sklepu w celach prezentacji Produktów podmiotów trzecich, do których to prawa autorskie należą);
należą do Sprzedawcy, a wykorzystanie ich może nastąpić wyłącznie za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie oraz w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
- Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione. Z tego powodu Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci internetowej. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
§ 5
Zakładanie Konta
- Aby założyć Konto w Sklepie internetowym, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie adresu e-mail, na który zostanie wysłany odnośnik do ustawienia nowego Hasła.
- Do złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym nie jest konieczna Rejestracja.
- Założenie Konta w Sklepie internetowym jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie Loginu i Hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość skorzystania z opcji “Zmiana hasła” znajdującej się w zakładce “Szczegóły konta”.
- Klient ma możliwość Rejestracji podczas składania Zamówienia, zaznaczając pole “Stworzyć konto?”.
- Klient ma również możliwość Rejestracji za pośrednictwem swojego konta Google. Założenie Konta Klienta odbywa się poprzez przekierowanie ze Sklepu internetowego na stronę internetową Google, gdzie Klient proszony jest o podanie danych autoryzacyjnych, jakie posiada do powyższego konta. Po dokonaniu autoryzacji na stronie Google, Klient jest przekierowany z powrotem do Sklepu internetowego, w którym zakładane jest Konto Klienta, z wykorzystaniem danych użytkownika na Google. Nazwa użytkownika do serwisu Google oraz jego hasło nie są rejestrowane i przechowywane przez Sprzedawcę.
- Klient ma również możliwość Rejestracji za pośrednictwem swojego konta Facebook. Założenie Konta Klienta odbywa się poprzez przekierowanie ze Sklepu internetowego na stronę internetową Facebook, gdzie Klient proszony jest o podanie danych autoryzacyjnych, jakie posiada do powyższego konta. Po dokonaniu autoryzacji na stronie Facebook, Klient jest przekierowany z powrotem do Sklepu internetowego, w którym zakładane jest Konto Klienta, z wykorzystaniem danych użytkownika na Facebook. Sprzedawca uzyskuje od Facebook wyłącznie login Klienta oraz następujące dane osobowe (podane przez niego podczas rejestracji w Facebook): e-mail oraz imię i nazwisko.
- W trakcie Rejestracji Sprzedawca wyraźnie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy (lub przewidywanych) odbiorcach tych danych.
- Po przesłaniu wypełnionego Formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu rejestracyjnym, potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenie Konta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta, wprowadzania nowych danych i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.
§ 6
Zamówienie
- Zgodnie z art. 71 kodeksu cywilnego, opisy Produktów i inne informacje zawarte na Stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty, a jedynie zaproszenie do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży przez Klientów.
- Sprzedawca zapewnia możliwość składania Zamówień w Sklepie internetowym przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu internetowego (opcjonalnie),
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”;
- zalogować się lub skorzystać z opcji zakupów bez rejestracji,
- jeżeli wybrano zakupy bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić Dostawa Produktu;
- wprowadzić NIP firmy w rubryce “Dodatkowe informacje i uwagi nt. zamówienia“,
- wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu),
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i opłacić Zamówienie w określonym terminie, zgodnie z § 7 pkt 1 i 3;
- kliknąć przycisk “KUPUJĘ I PŁACĘ”.
- Złożenie Zamówienia jest tożsame ze złożeniem przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Produktów będących przedmiotem Zamówienia. Ww. ofertę Klient kieruje do Sprzedawcy.
- W momencie złożenia Zamówienia, otrzymuje ono status NOWE.
§ 7
Płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- szybki przelew online,
- wpłata na konto bankowe Sprzedawcy,
- płatność za pobraniem.
- Szczegółowe informacje na temat metod płatności znajdują się w zakładce „Sposoby płatności”.
- W przypadku wyboru przez Klienta:
- szybkiego przelewu online albo wpłaty na konto bankowe Sprzedawcy, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 Dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia. Klient zostaje poinformowany przez Sprzedawcę o terminie, w jakim zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie, w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży;
- płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
- Jeśli Klient nie wywiąże się z szybkiego przelewu online albo wpłaty na konto bankowe Sprzedawcy w ustalonym terminie, Sprzedawca może wyznaczyć Klientowi odpowiedni dodatkowy termin do wykonania płatności, informując o tym fakcie Klienta na Trwałym nośniku. Wiadomość o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że w obliczu braku rzeczonej płatności w ww. terminie, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W sytuacji bezskutecznego upływu pierwszego i/lub drugiego terminu dokonania płatności, Sprzedawca zobowiązuje się przesłać Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na podstawie art. 491 kodeksu cywilnego.
- Jeśli Klient nie wywiąże się z płatności za pobraniem, Sprzedawca może wyznaczyć Klientowi odpowiedni dodatkowy termin do wykonania płatności, informując o tym fakcie Klienta na Trwałym nośniku. Wiadomość o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że w obliczu braku rzeczonej płatności w ww. terminie, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W sytuacji bezskutecznego upływu dodatkowego terminu dokonania płatności, Sprzedawca zobowiązuje się przesłać Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na podstawie art. 491 kodeksu cywilnego.
§ 8
Umowa sprzedaży
- W Dniu złożenia Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego przyjęcie, dokonując tego w Czasie swojej pracy.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w § 6 ust. 4, a z chwilą otrzymania przez Klienta powyższego potwierdzenia zawarta zostaje Umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na Trwałym nośniku, na podany w trakcie Rejestracji lub składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Wiadomość ta zawiera:
- oświadczenie Sprzedawcy o przyjęcia Zamówienia,
- potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży,
- potwierdzenie warunków Umowy sprzedaży,
- szczegóły Zamówienia, w tym wybraną przez Klienta metodę płatności;
- szczegóły Dostawy Produktu,
- termin, w jakim Klient zobowiązany jest do płatności za Zamówienie, w kwocie wynikającej z Umowy sprzedaży.
- Przesłanie rzeczonej wiadomości do Klienta następuje w Dniu przyjęcia Zamówienia. Zamówienie otrzymuje status W TRAKCIE REALIZACJI.
- W kolejnym kroku Sprzedawca podejmuje się realizacji Zamówienia, dopełniając swoich obowiązków w Czasie pracy.
- Początek realizacji Zamówienia liczy się w następujący sposób:
- w przypadku wyboru przez Klienta szybkiego przelewu online – od Dnia przyjęcia Zamówienia,
- w przypadku wyboru przez Klienta wpłaty na konto bankowe Sprzedawcy – od Dnia przyjęcia Zamówienia, a w następnie potwierdzenia otrzymania płatności przez Sprzedawcę;
- w przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem – od Dnia przyjęcia Zamówienia.
- Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w Dniu zrealizowania Zamówienia (z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia. O zrealizowaniu Zamówienia Sprzedawca informuje Klienta na Trwałym nośniku. Zamówienie otrzymuje status ZREALIZOWANE.
- W przypadku Zamówienia Produktów o różnych terminach realizacji, za Dzień zrealizowania Zamówienia uznaje się najdłuższy podany termin.
- W momencie odbioru przesyłki przez Klienta, Zamówienie uznaje się za doręczone.
§ 9
Dostawa
- Klient może skorzystać z następujących metod Dostawy zamówionego Produktu:
- przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa;
- wysyłka na paczkomat InPost, również z opcją pobraniową.
- Szczegółowe informacje na temat metod Dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa”.
- Kupując bezpośrednio w naszym Sklepie internetowym lub poprzez portale sprzedażowe (np. Allegro), Klient automatycznie udziela Sprzedawcy pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z Dostawcą na nadanie przesyłki w imieniu i na koszt Klienta.
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa sprzedaży stanowi inaczej.
- Koszty Dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe i/lub kurierskie) są wskazywane Klientowi w zakładce „Dostawa” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową sprzedaży.
- Termin doręczenia Zamówienia, wskazany na Stronie internetowej Sklepu, wyrażony jest w Dniach roboczych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowość Dostaw w wyniku błędów Dostawcy.
- Zamówione Produkty dostarczane są do Klienta za pośrednictwem Dostawcy, pod adres podanym w Formularzu zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wysyłki Produktów z dwóch różnych magazynów, w dwóch różnych Dostawach lub w Dostawie pojedynczej przy wykorzystaniu usługi kompletowania Zamówienia. Nie wpływa to jednak na czas realizacji Zamówienia.
- Jeśli kurier Dostawcy nie zastanie Klienta pod wskazanym adresem, podanym podczas Zamówienia jako adres Dostawy, standardowo podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki w terminie 2 kolejnych Dni roboczych.
- Doręczona przesyłka powinna zostać sprawdzona przez Klienta pod kątem ewentualnych uszkodzeń w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. Klient ma prawo zażądać od kuriera Dostawcy spisania odpowiedniego protokołu, jeśli stwierdzi ubytek lub uszkodzenie przesyłki.
- W momencie wydania przesyłki Dostawcy, to na Klienta przechodzi niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. W przypadku sprzedaży na rzecz Konsumenta bądź Przedsiębiorcy z uprawnianiami Konsumenta, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzi na ww. strony Umowy sprzedaży w momencie wydania przesyłki Dostawcy w sytuacji, gdy Sprzedawca nie miał wpływu na wybór Dostawcy przez Konsumenta bądź Przedsiębiorcę z uprawnianiami Konsumenta.
- Przyjęcie przesyłki przez Klienta powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w przewozie, chyba że:
- szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez Klienta,
- zaniechano takiego stwierdzenia z winy Dostawcy,
- ubytek lub uszkodzenie nastąpiło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa Dostawcy,
- szkodę niedającą się zauważyć z zewnątrz Klient stwierdził po przyjęciu przesyłki, a w terminie 7 dni zażądał ustalenia przyczyn takiego stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki przez Dostawcę a jej wydaniem do Klienta.
§ 10
Odstąpienie od Umowy sprzedaży
- Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Jest to tzw. prawo do namysłu, umożliwiające Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta zapoznanie się z Produktem i rozważenie racjonalności zakupu.
- Bieg terminu określonego w pkt 1 rozpoczyna się od dnia dostarczenia Produktu Konsumentowi, Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta lub wskazanej przez nich osobie innej niż przewoźnik.
- Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta mogą odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy wysłanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą:
- (zalecane) elektronicznego formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży, udostępnionego przez Sprzedawcę w zakładce “Odstąpienie od umowy sprzedaży”;
- drogą elektroniczną, poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy: sklep@regera.pl;
- tradycyjnej poczty, na adres Sprzedawcy: 85-467 Bydgoszcz, ul. Filtrowa 22/34.
- Skutki odstąpienia od Umowy sprzedaży
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą.
- W sytuacji, gdy Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta złożyli oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca zaakceptował jego ofertę, rzeczona oferta przestaje wiązać.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta niezwłocznie, czyli nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, sporządzonego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta, wszystkie dokonane przez nich płatności, w tym koszt Dostawy Produktu do Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta.
- Sprzedawca nie jest zobligowany do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez nich dodatkowych kosztów, jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, korzystający z prawa do odstąpienia, wybrali sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu przelewu bankowego na konto Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodzili się na inne rozwiązanie, które nie będzie wiązało się dla Sprzedawcy z żadnymi dodatkowymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.
- Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta powinni odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w § 10 pkt 4 niniejszego Regulaminu. Należy uczynić to niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta poinformowali Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta odeślą Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponoszą bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, nawet jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
- W przypadku, gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będą znajdować się w opisie Produktu w Sklepie internetowym.
- Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczonego Produktu.
- Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do Umowy sprzedaży, w której Produktem jest:
- rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostaje nierozłącznie połączona z inną rzeczą;
- rzecz z nadrukiem (np. logo) bądź innymi treściami stworzonymi na życzenie Klienta.
- Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w sytuacji, gdy z treści tej Umowy wynika, że posiada ona dla tej osoby charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG. W celu weryfikacji możliwości skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta zobowiązany jest przedstawić Sprzedawcy oświadczenie o niezawodowym charakterze zakupu. Dokonać tego można w oparciu o dane zawarte w CEIDG, w szczególności wskazane tam kody PKD.
§ 11
Reklamacja z tytułu gwarancji
- Produkty oferowane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzielaną przez dystrybutora lub producenta Produktu.
- W przypadku Produktów objętych gwarancją, na Stronie internetowej Sklepu zamieszczona zostanie stosowna informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji.
- Reklamacje związane z Produktem należy zgłaszać:
- drogą elektroniczną: sklep@regera.pl,
- pisemnie, na adres Sprzedawcy: 85-467 Bydgoszcz, ul. Filtrowa 22/34.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
§ 12
Reklamacja z tytułu niezgodności Produktu
z Umową sprzedaży
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkt zgodny z Umową sprzedaży.
- Produkt jest zgodny z Umową sprzedaży, jeżeli zgodne z rzeczoną Umową sprzedaży pozostają w szczególności jego:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;
- przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
- W przypadku wystąpienia niezgodności z Umową sprzedaży zakupionego u Sprzedawcy Produktu, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące niezgodności Produktu z Umową sprzedaży, znajdujące się w kodeksie cywilnym.
- Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży należy zgłaszać:
- (zalecane) przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę w zakładce “Reklamacja – zwrot i wymiana produktu”;
- drogą elektroniczną: sklep@regera.pl,
- pisemnie, na adres Sprzedawcy: 85-467 Bydgoszcz, ul. Filtrowa 22/34.
- Zaleca się, aby w reklamacji z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży zawrzeć m.in. zwięzły opis niezgodności, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z niezgodnością Produktu.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta niezwłocznie, czyli nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. Jeżeli Klientem jest Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej w związku z niezgodnością z Umową sprzedaży, należy wysyłać na adres podany w § 12 pkt 4 niniejszego Regulaminu. W przypadku Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, koszt dostarczenia Produktu niezgodnego z Umową sprzedaży pokrywa Sprzedawca.
- Sprzedawca ma obowiązek wymienić Produkt niezgodny z Umową sprzedaży na zgodny z nią, w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Jeśli Klient odstąpi od Umowy sprzedaży, Sprzedawca ma prawo zamiast zwracać pieniądze, niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, wymienić Produkt na zgodny z Umową sprzedaży. Sprzedawca ma prawo zrobić to tylko raz. Jeżeli Produkt był już wymieniany, kolejne odstąpienie od Umowy sprzedaży nie może już być zablokowane przez Sprzedawcę.
- Jeżeli niezgodność Produktu z Umową sprzedaży zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Produktu Klientowi, Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży. Klient musi złożyć Sprzedawcy żądanie wynikające z reklamacji z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w ciągu 2 lat od dnia zauważenia ww. niezgodności – niemniej najlepiej zgłosić je zaraz po zauważeniu. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży w tym terminie. Jeżeli Klient zażądał wymiany Produktu na zgodny z Umową sprzedaży, termin do odstąpienia od niej rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Produktu.
- Prawo reklamacji nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do Umowy sprzedaży, w której Produktem jest:
- rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostaje nierozłącznie połączona z inną rzeczą;
- rzecz z nadrukiem (np. logo) bądź innymi treściami stworzonymi na życzenie Klienta.
§ 13
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą;
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą;
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń na szczeblu unijnym. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR.
§ 14
Usługi świadczone nieodpłatnie
- Na rzecz Klientów, drogą elektroniczną, Sprzedawca świadczy następujące usługi nieodpłatne:
- Formularz kontaktowy,
- Formularze tematyczne:
- “Zgłoś błąd na stronie”,
- “Deklaracje zgodności”,
- “Rozmiarówka wybranego produktu”,
- “Zdobądź dla mnie produkt”;
- Opinie,
- Możliwość zadawania pytań,
- Newsletter,
- prowadzenie Konta Klienta.
- Usługi wskazane w § 14 ust. 1 świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych usług wymienionych powyżej, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
- Usługa Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Formularz kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
- Usługa Formularza tematycznego polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego w stopce Strony internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy. Formularz tematyczny o nazwie “Rozmiarówka wybranego produktu” znajduje się zakładce “Tabele rozmiarów”. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Formularz tematyczny możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
- Opinie polegają na wystawianiu przez zarejestrowanych Klientów ocen Produktów oraz opinii na temat Produktów i dostępne są na karcie każdego dostępnego w Sklepie internetowym Produktu. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Opinii możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wystawiania ocen i opinii Produktów.
- Możliwość zadawania pytań polega na zadawaniu pytań bezpośrednio z karty wybranego Produktu. Rezygnacja z Możliwości zadawania pytań możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu zadawania pytań nt. Produktów.
- Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który:
- wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu pasek Newslettera u dołu Strony internetowej Sklepu;
- skorzysta z formularza dostępnego w zakładce “Newsletter i rabaty”,
- podczas Rejestracji zaznaczył odpowiednie pole w Formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji usługi Newsletter.
Po wprowadzeniu wymaganych danych Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu rejestracyjnym, link aktywacyjny mający na celu potwierdzenie zapisania się na subskrypcję Newsletter. Z chwilą aktywacji linku przez Klienta, zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje, m.in. o nowych Produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy czy nowych wpisach na blogu. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.
Każdy Newsletter kierowany do danych Klientów zawiera w szczególności:
-
- informację o nadawcy,
- wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki;
- informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi nieodpłatnej Newsletter.
Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter.
- Usługa prowadzenie Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony internetowej Sklepu, umożliwiającego Klientowi dodawanie nowych danych i modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia statusu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych. W przypadku zapomnienia Hasła wymaganego do zalogowania się na Konto, należy skorzystać z opcji “Zmiana hasła” znajdującej się w rubryce panelu o nazwie “Szczegóły konta” lub kliknąć w odnośnik “Nie pamiętasz hasła?” widoczny na stronie logowania.
- Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać:
- mailowo na adres: sklep@regera.pl,
- pisemnie na adres: 85-467 Bydgoszcz, ul. Filtrowa 22/34.
- Klient, który dokonał Rejestracji, może zgłosić Sprzedawcy żądanie usunięcia Konta. Może ono zostać usunięte przez Sprzedawcę do 14 dni od zgłoszenia żądania.
- Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta i usług nieodpłatnych, w przypadku:
- działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów,
- naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu,
- gdy zablokowanie dostępu do Konta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa, w szczególności przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony internetowej Sklepu lub innymi działaniami hakerskimi.
- Zablokowanie dostępu do Konta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w Formularzu rejestracji.
§ 15
Rozwiązanie umowy o świadczenie usług
drogą elektroniczną
- Klient oraz Sprzedawca mają prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz poniższych postanowień.
- Klient, który dokonał Rejestracji, rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, wysyłając do Sprzedawcy stosowne oświadczenie woli. Klient używa w tym celu dowolnego środka komunikacji na odległość, który umożliwia Sprzedawcy zapoznanie się z oświadczeniem woli Klienta.
- Sprzedawca rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, wysyłając do Klienta stosowne oświadczenie woli na adres poczty elektronicznej, podany przez Klienta podczas Rejestracji.
§ 16
Ochrona danych osobowych
Wytyczne odnośnie ochrony danych osobowych zamieszczone są w zakładce “Polityka prywatności“.
§ 17
Zagrożenie lub naruszenie praw
- W przypadku, gdy Klient, inna osoba lub podmiot uznają, że treści publikowane na Stronie internetowej Sklepu naruszają ich prawa, uczucia, przekonania, moralność, dobra osobiste, dobre obyczaje, know-how, zasady uczciwej konkurencji, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym nadużyciu.
- Powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, Sprzedawca podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze Strony internetowej Sklepu niewłaściwych treści, czyniąc to w Czasie swojej pracy.
§ 18
Odpowiedzialność Klienta w kontekście
publikowanych przez niego treści
- Klient poprzez zamieszczenie treści oraz udostępnienie ich dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Treści zamieszczone w Sklepie internetowym nie wyrażają poglądów Sprzedawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Sprzedawca nie dostarcza treści, a jedynie odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
- W ramach Strony internetowej Sklepu, Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sprzedawcę umieszczonych przez niego treści.
- Klient oświadcza, że:
- jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do, odpowiednio, utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści;
- umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usług, o których mowa w § 14 Regulaminu, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących osób trzecich, nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą;
- wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych przez Sprzedawcę oraz innych Klientów treści, jak również upoważnia Sprzedawcę do wykorzystywania ich nieodpłatnie, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;
- wyraża, w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zgodę na dokonywanie opracowań utworów.
- Klient, w ramach korzystania z usług, o których mowa w § 14 Regulaminu, nie jest uprawniony do:
- umieszczania danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania ich wizerunku, bez zezwolenia wymaganego prawem lub zgody osoby trzeciej;
- umieszczania treści o charakterze promocyjnym i/lub reklamowym.
- Klientowi, w ramach korzystania z usług, o których mowa w § 14 Regulaminu, zabrania się zamieszczania treści, które mogłyby w szczególności:
- zostać zamieszczone w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
- naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z:
- ochroną praw własności przemysłowej,
- ochroną praw autorskich i praw pokrewnych,
- tajemnicą przedsiębiorstwa,
- zobowiązaniem o zachowaniu poufności;
- posiadać obraźliwy charakter bądź stanowić groźbę adresowaną do innych osób,
- zawierać słownictwo sprzeczne z dobrymi obyczajami (np. wulgaryzmy lub określenia powszechnie uznawanych za obraźliwe),
- przejawiać brak poszanowania dla uzasadnionych interesów Sprzedawcy, tj. treści nie związanych z działalnością Sprzedawcy, treści o charakterze promocyjnym i/lub reklamowym innego Przedsiębiorcy lub Produktu, treści nieprawdziwych lub celowo wprowadzających w błąd;
- naruszać w jakikolwiek inny sposób postanowienia Regulaminu, przepisy obowiązującego prawa lub normy społeczne i obyczajowe.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za treści zamieszczane przez Klientów, pod warunkiem otrzymania powiadomienia zgodnie z § 17 Regulaminu.
- W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z § 17 Regulaminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania zamieszczanych przez Klientów treści, w ramach korzystania przez nich z usług, o których mowa w § 14 Regulaminu. Tyczy się to w szczególności treści mogących stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, w oparciu o doniesienia osób trzecich lub odpowiednich organów. Sprzedawca zastrzega, że nie prowadzi regularnej kontroli zamieszczanych treści.
§ 19
Postanowienia końcowe
- Umowy sprzedaży zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj.: zmiany przepisów prawa, zmian technologicznych czy zmiany sposobów płatności i Dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, za pośrednictwem wiadomości przesłanej drogą elektroniczną.
- Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania go na Stronie internetowej Sklepu.
- Wszystkie Zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu będą realizowane na podstawie Regulaminu obowiązującego w dniu składania Zamówienia przez Klienta.
- W sytuacji, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu, zobowiązany jest zawiadomić o tym Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami § 15 Regulaminu.
- W przypadku braku Produktów będących przedmiotem Zamówienia, w magazynie Sprzedawcy, w hurtowniach zaopatrujących, u producenta lub z jakichkolwiek innych przyczyn losowych, powodujących, że realizacja Zamówienia Klienta staje się niemożliwa; Sprzedawca zawiadomi o tym fakcie Klienta w terminie do 5 Dni Roboczych, licząc od Dnia złożenia Zamówienia. Wiadomość ta zostanie wysłana na adres poczty elektronicznej, podany przez Klienta podczas Rejestracji. Sprzedawca zobowiązuje się w tym wypadku do zwrotu całości poniesionych przez Klienta kosztów.
- W przypadku braku Produktów będących przedmiotem Zamówienia, w magazynie Sprzedawcy, w hurtowniach zaopatrujących, u producenta lub z jakichkolwiek innych przyczyn losowych, powodujących, że realizacja Zamówienia Klienta będzie wydłużona (np. w związku z opóźnieniem Dostawy z hurtowni lub od producenta); Sprzedawca zawiadomi o tym fakcie Klienta w terminie do 5 Dni Roboczych, licząc od Dnia złożenia Zamówienia. Wiadomość ta zostanie wysłana na adres poczty elektronicznej, podany przez Klienta podczas Rejestracji. Ostatecznie, to Klient decyduje o kolejnych krokach związanych z Zamówieniem – odnośnie jego realizacji bądź zwrotu całości poniesionych przez Klienta kosztów.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy sprzedaży, jednak w przypadku Umów sprzedaży zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wyłącznie w przypadku wyrządzenia umyślnej szkody i w granicach strat rzeczywiście poniesionych przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach Konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- W sytuacji powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony sporu będą dążyły do polubownego rozwiązania sprawy.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.05.2024r.