W naszym sklepie dostępne są następujące metody dostawy:

Przesyłka kurierska (przedpłata)

Przesyłka kurierska
(płatność za pobraniem)

Paczkomaty

  • przedpłata
  • płatność za pobraniem w aplikacji InPost Mobile/BLIK przy Paczkomacie/przelewem PayByLink

Odbiór w punkcie

  • przedpłata
  • płatność za pobraniem (o ile wskazany przez kupującego punkt dopuszcza taką możliwość)

W przypadku zamówień dotyczących produktów marki Procera, producent pobiera dodatkowe koszty logistyczne (zw. z repackingiem) dla zakupów poniżej 300zł.


O każdym etapie realizacji zamówienia nasz Klient informowany jest na bieżąco, za pośrednictwem wiadomości e-mail ze zmianą statusu, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 17:00.


Po utworzeniu etykiety wysyłkowej, nasz system automatycznie wysyła do klienta wiadomość z numerem przesyłki. Wystarczy jedno kliknięcie, aby dowiedzieć się, gdzie obecnie znajduje się paczka!


Zarówno GLS, DPD jak i InPost przesyłają szczegółowe informacje o podjęciu paczki, trackingu oraz doręczeniu przesyłki za pośrednictwem wiadomości e-mail i SMS.


W celu otrzymania numeru do kuriera InPost, należy:

  • w zakładce kontakt kliknij “Chat – zapytaj MATa”,
  • w okienku czatu kliknij znajdujący się u dołu “Numer do kuriera”,
  • podaj nr przesyłki dla którego chcesz otrzymać numer do kuriera.

W przypadku kuriera GLS i DPD konieczny jest kontakt z infolinią:

*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora


W razie jakichkolwiek problemów na etapie doręczenia i odbioru przesyłki, zachęcamy do kontaktu drogą telefoniczną (tel. 794-036-750) lub mailową na adres sklep@regera.pl – postaramy się pomóc!


Jeśli sytuacja jest nagląca (związana np. z kontrolą Inspekcji Pracy lub Inspekcji Sanitarnej) i wymaga podjęcia szczególnych kroków związanych z realizacją zamówienia, prosimy o kontakt na nasz adres mailowy. W sytuacjach kryzysowych mogą Państwo na nas liczyć!