W naszym sklepie dostępne są następujące metody dostawy:
Przesyłka kurierska
(płatność za pobraniem)
Paczkomaty
- przedpłata
- płatność za pobraniem w aplikacji InPost Mobile/BLIK przy Paczkomacie/przelewem PayByLink
Odbiór w punkcie
- przedpłata
- płatność za pobraniem (o ile wskazany przez kupującego punkt dopuszcza taką możliwość)
Cennik oraz limity cenowe i wagowe
Magazyn
producenta
-
- przesyłka do 31,5kg – 18,99zł
- usługa za pobraniem: +4,99zł
-
- przesyłka do 20kg – 19,99zł
- usługa za pobraniem: +4,99zł
-
- przesyłka małogabarytowa – 18,99zł
- usługa za pobraniem: +4,99zł
(odbiór w punkcie)
-
- przesyłka do 31,5kg – 18,99zł
Magazyn
producenta
-
- przesyłka do 31,5kg – 18,99zł
(odbiór w punkcie)
-
- przesyłka do 31,5kg – 18,99zł
Magazyn
producenta
-
- ZAMÓWIENIE PONIŻEJ 300zł
- przesyłka do 31,5kg – 24,99zł
- ZAMÓWIENIE POWYŻEJ 300zł
- przesyłka do 31,5kg – 14,99zł
- usługa za pobraniem: +9,99zł
- ZAMÓWIENIE PONIŻEJ 300zł
-
- ZAMÓWIENIE POWYŻEJ 300zł
- przesyłka do 20kg – 19,99zł
- usługa za pobraniem: +4,99zł
- ZAMÓWIENIE POWYŻEJ 300zł
-
- ZAMÓWIENIE PONIŻEJ 300zł
- przesyłka do 25kg – 24,99zł
- ZAMÓWIENIE POWYŻEJ 300zł
- przesyłka do 25kg – 18,99zł
- usługa za pobraniem: +4,99zł
- ZAMÓWIENIE PONIŻEJ 300zł
(odbiór w punkcie)
-
- ZAMÓWIENIE PONIŻEJ 300zł
- przesyłka do 20kg – 24,99zł
- ZAMÓWIENIE POWYŻEJ 300zł
- przesyłka do 20kg – 14,99zł
- ZAMÓWIENIE PONIŻEJ 300zł
Magazyn
-
- przesyłka do 20kg – darmowa!
- usługa za pobraniem: +4,99zł
-
- przesyłka do 30kg – 18,99zł
- usługa za pobraniem: +4,99zł
-
- przesyłka do 25kg – darmowa!
- usługa za pobraniem: +4,99zł
(odbiór w punkcie)
-
- przesyłka do 20kg – 14,99zł
- usługa za pobraniem: +4,99zł
Czas wysyłki
Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa przesyłki były wysyłane możliwie jak najszybciej!
Czas wysyłki wynosi zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych i uzależniony jest m.in. od wybranej formy płatności oraz dostawy:
- zamówienie opłacone za pomocą szybkich płatności
trafia do realizacji natychmiastowo,
- zamówienie opłacone tradycyjnym przelewem bankowym trafia do realizacji dopiero po zaksięgowaniu należności lub przesłaniu potwierdzenia wykonania przelewu,
- Produkty znajdujące się w naszym magazynie wysyłamy zazwyczaj w dniu zakupu.
- W wyjątkowych, nieoczekiwanych okolicznościach wykonanie zamówienia może się opóźnić, o czym klient jest natychmiastowo informowany.
Pozostałe informacje
W przypadku zamówień dotyczących produktów marki Procera, producent pobiera dodatkowe koszty logistyczne (zw. z repackingiem) dla zakupów poniżej 300zł.
O każdym etapie realizacji zamówienia nasz Klient informowany jest na bieżąco, za pośrednictwem wiadomości e-mail ze zmianą statusu, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 17:00.
Po utworzeniu etykiety wysyłkowej, nasz system automatycznie wysyła do klienta wiadomość z numerem przesyłki. Wystarczy jedno kliknięcie, aby dowiedzieć się, gdzie obecnie znajduje się paczka!
Zarówno GLS, DPD jak i InPost przesyłają szczegółowe informacje o podjęciu paczki, trackingu oraz doręczeniu przesyłki za pośrednictwem wiadomości e-mail i SMS.
W celu otrzymania numeru do kuriera InPost, należy:
- w zakładce kontakt kliknij “Chat – zapytaj MATa”,
- w okienku czatu kliknij znajdujący się u dołu “Numer do kuriera”,
- podaj nr przesyłki dla którego chcesz otrzymać numer do kuriera.
W przypadku kuriera GLS i DPD konieczny jest kontakt z infolinią:
- GLS: +48 46 814 82 20*
- DPD: +48 801 400 373*
*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
W razie jakichkolwiek problemów na etapie doręczenia i odbioru przesyłki, zachęcamy do kontaktu drogą telefoniczną (tel. 794-036-750) lub mailową na adres sklep@regera.pl – postaramy się pomóc!
Jeśli sytuacja jest nagląca (związana np. z kontrolą Inspekcji Pracy lub Inspekcji Sanitarnej) i wymaga podjęcia szczególnych kroków związanych z realizacją zamówienia, prosimy o kontakt na nasz adres mailowy. W sytuacjach kryzysowych mogą Państwo na nas liczyć!