Dane adresowe
Dane firmy
NIP: 559-187-01-02
REGON: 523870561
Dane do przelewu
Konto bankowe: 17 1090 1072 0000 0001 5713 2539
[/featured_box] [/col_inner] [/row_inner] [gap height=”60px”] [/col] [/row] [row] [col span=”6″ sticky=”true”] [title text=”Formularz kontaktowy” tag_name=”h2″ size=”85″]Prosimy o zapoznanie się z sekcją FAQ przed wysłaniem formularza.
[title style=”center” text=”Zamówienie” size=”85″] [accordion] [accordion-item title=”Jaki jest czas realizacji zamówienia?”]Czas realizacji zamówienia zależy m.in. od czasu zaksięgowania płatności, godzin pracy, weekendów oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Termin realizacji wynosi zazwyczaj 1-3 dni roboczych.
Więcej informacji w zakładce Dostawa.
[/accordion-item] [accordion-item title=”Jak mogę anulować zamówienie?”]W bardzo prosty sposób – wystarczy szybka informacja z uwzględnieniem numeru ID zamówienia. Zalecamy kontakt:
- telefoniczny (najszybszy) – 794-036-750
- przy użyciu formularza kontaktowego,
- mailowy,
- poprzez czat.
Warto uczynić to możliwie jak najszybciej, gdyż w momencie podjęcia przesyłki przez kuriera bądź nadania jej w paczkomacie, anulowanie zamówienia stanie się niemożliwe.
[/accordion-item] [/accordion] [gap] [title style=”center” text=”Płatność i dostawa” size=”85″] [accordion] [accordion-item title=”Czy jest możliwość otrzymania faktury?”]W wypadku jakichkolwiek błędów płatności należy skontaktować się ze Sprzedawcą drogą telefoniczną (tel. 794-036-750), za pośrednictwem formularza kontaktowego, mailowo na adres sklep@regera.pl lub poprzez czat. Postaramy się rozwiązać problem możliwie jak najszybciej.
[/accordion-item] [accordion-item title=”Co, jeśli moja przesyłka jest uszkodzona?”]Koniecznie sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia braku produktu lub uszkodzenia, spisz z kurierem protokół szkody. Zrób zdjęcia uszkodzonej przesyłki. Wyślij zdjęcie uszkodzonej przesyłki wraz z czytelnym skanem bądź zdjęciem protokołu szkody na adres mailowy Sprzedawcy lub poprzez czat.
W przypadku wysyłki do paczkomatu InPost, należy skorzystać z przycisku „Mam uwagi do paczki” na ekranie paczkomatu i włożyć przesyłkę z powrotem do skrytki. Następnie skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszych szczegółów.
[/accordion-item] [accordion-item title=”Co, jeśli odbiór przesyłki zakończy się niepowodzeniem?”]Kurier z reguły standardowo podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki w terminie 2 kolejnych dni roboczych. Jeśli próby doręczenia będą nieudane, przesyłka trafi do najbliższego oddziału i będzie oczekiwać przez kilka dni na zwrot do nadawcy. Istnieje możliwość odbioru takiej przesyłki za okazaniem dowodu osobistego, zanim wyruszy w drogę powrotną.
[/accordion-item] [accordion-item title=”Czy umożliwiacie wysyłkę poza granice Polski?”]Niestety, na chwilę obecną nadajemy wyłącznie przesyłki krajowe.
[/accordion-item] [accordion-item title=”W jaki sposób mogę uzyskać numer do kuriera?”]W celu otrzymania numeru do kuriera InPost, należy:
- w zakładce kontakt kliknij “Chat – zapytaj MATa”,
- w okienku czatu kliknij znajdujący się u dołu “Numer do kuriera”,
- podaj nr przesyłki dla którego chcesz otrzymać numer do kuriera.
W przypadku kuriera GLS konieczny jest kontakt z infolinią: +48 46 814 82 20*
*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
[/accordion-item] [/accordion] [gap] [title style=”center” text=”Produkty” size=”85″] [accordion] [accordion-item title=”Co zrobić, gdy nie jestem pewny/a rozmiaru wybranego produktu?”]Dobór właściwego rozmiaru to sprawa kluczowa, zwłaszcza przy dokonywaniu zakupów na odległość. Z tego względu zachęcamy do skorzystania z jednego z następujących rozwiązań w celu zminimalizowania możliwości pomyłki w doborze rozmiaru:
- zapoznanie się z dedykowaną rozmiarówką dostępną na karcie produktu, w zakładce “Tabela rozmiarów” (zalecane),
- wizytę na podstronie Tabele rozmiarów,
- wypełnienie krótkiego formularza Rozmiarówka wybranego produktu,
- zadanie pytania na karcie produktu (przycisk “Zadaj pytanie”),
- kontakt mailowy,
- wykorzystanie czatu,
- kontakt pod nr tel. 794-036-750
Produkty oferowane przez sklep Regera BHP posiadają certyfikaty oraz atesty wymagane przez prawo europejskie i są zgodne z normami CE. Aby otrzymać wszelkie wymagane deklaracje prosimy o:
- wypełnienie krótkiego formularza Deklaracja zgodności wybranego produktu,
- kontakt mailowy,
- poprzez czat,
- kontakt pod nr tel. 794-036-750
Nie ma minimalnej ilości sztuk czy kwoty zamówienia w odniesieniu do personalizacji ubrania BHP. Zlecimy wykonanie nadruku nawet na jednej kamizelce ostrzegawczej. Ponadto doradzimy Państwu najbardziej ekonomiczną metodę zdobienia.
[/accordion-item] [accordion-item title=”Czy zapisanie się do newslettera daje jakieś korzyści?”]Wybór odpowiednich środków ochrony indywidualnej oraz grupowej powinien być pozytywnie zaopiniowany przez specjalistę z dziedziny BHP w zakresie wymaganego stopnia ochrony oraz poziomu zabezpieczeń z uwzględnieniem norm EN.
Zalecamy kontakt tel. pod nr: 724-256-724