...

Kontakt

[title style=”center” text=”Kontakt” tag_name=”h1″] [row] [col span__sm=”12″] [featured_box img=”45586″ pos=”center” title=”Re-gera” title_small=”Łukasz Ożdziński”] [gap] [button text=”Biuro Obsługi Klienta” color=”secondary” style=”gloss” size=”large” radius=”10″ depth=”4″ depth_hover=”5″ expand=”0″ icon=”icon-envelop” icon_pos=”left” link=”mailto: sklep@regera.pl”] [gap] [/featured_box] [row_inner] [col_inner span=”4″ span__sm=”12″ divider=”true”] [featured_box img=”45833″ img_width=”40″ pos=”left”]

Dane adresowe

85-467 Bydgoszcz
ul. Filtrowa 22/34
[/featured_box] [/col_inner] [col_inner span=”4″ span__sm=”12″ divider=”true”] [featured_box img=”45834″ img_width=”40″ pos=”left”]

Dane firmy

NIP: 559-187-01-02
REGON: 523870561

[/featured_box] [/col_inner] [col_inner span=”4″ span__sm=”12″] [featured_box img=”45835″ img_width=”40″ pos=”left”]

Dane do przelewu

Konto bankowe: 17 1090 1072 0000 0001 5713 2539

[/featured_box] [/col_inner] [/row_inner] [gap height=”60px”] [/col] [/row] [row] [col span=”6″ sticky=”true”] [title text=”Formularz kontaktowy” tag_name=”h2″ size=”85″]

    [/col] [col span=”6″] [title text=”Najczęściej zadawane pytania” tag_name=”h2″ size=”85″]

    Prosimy o zapoznanie się z sekcją FAQ przed wysłaniem formularza.

    [title style=”center” text=”Zamówienie” size=”85″] [accordion] [accordion-item title=”Jaki jest czas realizacji zamówienia?”]

    Czas realizacji zamówienia zależy m.in. od czasu zaksięgowania płatności, godzin pracy, weekendów oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Termin realizacji wynosi zazwyczaj 1-3 dni roboczych.

    Więcej informacji w zakładce Dostawa.

    [/accordion-item] [accordion-item title=”Jak mogę anulować zamówienie?”]

    W bardzo prosty sposób – wystarczy szybka informacja z uwzględnieniem numeru ID zamówienia. Zalecamy kontakt:

    • telefoniczny (najszybszy) – 794-036-750
    • przy użyciu formularza kontaktowego,
    • mailowy,
    • poprzez czat.

    Warto uczynić to możliwie jak najszybciej, gdyż w momencie podjęcia przesyłki przez kuriera bądź nadania jej w paczkomacie, anulowanie zamówienia stanie się niemożliwe.

    [/accordion-item] [/accordion] [gap] [title style=”center” text=”Płatność i dostawa” size=”85″] [accordion] [accordion-item title=”Czy jest możliwość otrzymania faktury?”]
    Tak, dowodem każdego zakupu jest faktura.
    [/accordion-item] [accordion-item title=”Co zrobić na wypadek błędu płatności?”]

    W wypadku jakichkolwiek błędów płatności należy skontaktować się ze Sprzedawcą drogą telefoniczną (tel. 794-036-750), za pośrednictwem formularza kontaktowego, mailowo na adres sklep@regera.pl lub poprzez czat. Postaramy się rozwiązać problem możliwie jak najszybciej.

    [/accordion-item] [accordion-item title=”Co, jeśli moja przesyłka jest uszkodzona?”]

    Koniecznie sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia braku produktu lub uszkodzenia, spisz z kurierem protokół szkody. Zrób zdjęcia uszkodzonej przesyłki. Wyślij zdjęcie uszkodzonej przesyłki wraz z czytelnym skanem bądź zdjęciem protokołu szkody na adres mailowy Sprzedawcy lub poprzez czat.

    W przypadku wysyłki do paczkomatu InPost, należy skorzystać z przycisku „Mam uwagi do paczki” na ekranie paczkomatu i włożyć przesyłkę z powrotem do skrytki. Następnie skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszych szczegółów.

    [/accordion-item] [accordion-item title=”Co, jeśli odbiór przesyłki zakończy się niepowodzeniem?”]

    Kurier z reguły standardowo podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki w terminie 2 kolejnych dni roboczych. Jeśli próby doręczenia będą nieudane, przesyłka trafi do najbliższego oddziału i będzie oczekiwać przez kilka dni na zwrot do nadawcy. Istnieje możliwość odbioru takiej przesyłki za okazaniem dowodu osobistego, zanim wyruszy w drogę powrotną.

    [/accordion-item] [accordion-item title=”Czy umożliwiacie wysyłkę poza granice Polski?”]

    Niestety, na chwilę obecną nadajemy wyłącznie przesyłki krajowe.

    [/accordion-item] [accordion-item title=”W jaki sposób mogę uzyskać numer do kuriera?”]

    W celu otrzymania numeru do kuriera InPost, należy:

    1. w zakładce kontakt kliknij “Chat – zapytaj MATa”,
    2. w okienku czatu kliknij znajdujący się u dołu “Numer do kuriera”,
    3. podaj nr przesyłki dla którego chcesz otrzymać numer do kuriera.

    W przypadku kuriera GLS konieczny jest kontakt z infolinią: +48 46 814 82 20*

    *Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora

    [/accordion-item] [/accordion] [gap] [title style=”center” text=”Produkty” size=”85″] [accordion] [accordion-item title=”Co zrobić, gdy nie jestem pewny/a rozmiaru wybranego produktu?”]

    Dobór właściwego rozmiaru to sprawa kluczowa, zwłaszcza przy dokonywaniu zakupów na odległość. Z tego względu zachęcamy do skorzystania z jednego z następujących rozwiązań w celu zminimalizowania możliwości pomyłki w doborze rozmiaru:

    • zapoznanie się z dedykowaną rozmiarówką dostępną na karcie produktu, w zakładce “Tabela rozmiarów” (zalecane),
    • wizytę na podstronie Tabele rozmiarów,
    • wypełnienie krótkiego formularza Rozmiarówka wybranego produktu,
    • zadanie pytania na karcie produktu (przycisk “Zadaj pytanie”),
    • kontakt mailowy,
    • wykorzystanie czatu,
    • kontakt pod nr tel. 794-036-750
    [/accordion-item] [accordion-item title=”Jestem zainteresowany/a deklaracją zgodności wybranego produktu. Co zrobić, aby otrzymać taką deklarację?”]

    Produkty oferowane przez sklep Regera BHP posiadają certyfikaty oraz atesty wymagane przez prawo europejskie i są zgodne z normami CE. Aby otrzymać wszelkie wymagane deklaracje prosimy o:

    [/accordion-item] [/accordion] [gap] [title style=”center” text=”Inne Tematy” size=”85″] [accordion] [accordion-item title=”Ile sztuk produktu muszę zamówić, aby skorzystać z możliwości nadruku?”]

    Nie ma minimalnej ilości sztuk czy kwoty zamówienia w odniesieniu do personalizacji ubrania BHP. Zlecimy wykonanie nadruku nawet na jednej kamizelce ostrzegawczej. Ponadto doradzimy Państwu najbardziej ekonomiczną metodę zdobienia.

    [/accordion-item] [accordion-item title=”Czy zapisanie się do newslettera daje jakieś korzyści?”]
    Każdy klient zapisany do newslettera otrzymuje jednorazowy rabat na najbliższe zakupy w wysokości 5% wartości zamówionych towarów. Tyczy się to wszystkich produktów znajdujących się w sklepie.
    [/accordion-item] [accordion-item title=”Jakie środki ochrony indywidualnej/grupowej wybrać?”]

    Wybór odpowiednich środków ochrony indywidualnej oraz grupowej powinien być pozytywnie zaopiniowany przez specjalistę z dziedziny BHP w zakresie wymaganego stopnia ochrony oraz poziomu zabezpieczeń z uwzględnieniem norm EN.

    Zalecamy kontakt tel. pod nr: 724-256-724

    [/accordion-item] [/accordion] [/col] [/row]