Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Procedura zwrotu z tytułu odstąpienia od umowy sprzedaży
- Pierwszym krokiem powinno być wypełnienie elektronicznego formularza odstąpienia od umowy sprzedaży. Jest to konieczne do przyjęcia zwrotu z tytułu odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Można również skorzystać z poczty elektronicznej lub tradycyjnej. Należy wówczas przesłać wypełniony druk formularza odstąpienia od umowy sprzedaży na adres:
- poczty elektronicznej,
- poczty tradycyjnej: Re-gera Łukasz Ożdziński, 85-467 Bydgoszcz, ul. Filtrowa 22/34.
- Przesyłkę ze zwrotem należy wysłać na adres: Re-gera Łukasz Ożdziński, 85-467 Bydgoszcz, ul. Filtrowa 22/34.
- W przesyłce ze zwrotem z tytułu odstąpienia od umowy sprzedaży, konsument lub przedsiębiorca będący konsumentem powinni umieścić:
- produkt nieużywany, z oryginalnymi metkami i w oryginalnym opakowaniu;
- nr zamówienia oraz nr dokumentu sprzedaży.
- W przypadku chęci wymiany produktu na inny, należy złożyć nowe zamówienie przez sklep internetowy.
- Po przyjęciu przesyłki ze zwrotem z tytułu odstąpienia od umowy sprzedaży oraz sprawdzeniu jej zawartości, zlecony zostanie przelew zwrotny.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi lub przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta w odniesieniu do umowy sprzedaży, w której produktem jest:
- rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostaje nierozłącznie połączona z inną rzeczą;
- rzecz z nadrukiem (np. logo) bądź innymi treściami stworzonymi na życzenie konsumenta lub przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta.